Hello spring

Het idee om er ooit een jurkversie van te maken, ontstond toen al. Het patroon lag klaar, het rokpand werd even geleend en de stof van Den Beer plukte ik uit mijn voorraad. En toen bleef het een jaar stil. (Zucht)

Tot een namiddagje met de Ronde op de achtergrond en een lonkende voorjaarszon genoeg bleken voor dat duwtje in de rug. Inclusief foto's in de zalige avondzon, want plots groeide er een jurk in de serre.








100% lenteproof, fris framboosroze en een tikje fancy met de gevouwen strik: mijn voorjaarsgarderobe is een telg rijker.




(En ja, ik had de mouwtjes nog niet afgewerkt, maar ik wou niet langer wachten om de zon optimaal te gebruiken. Dus: sssst)

13 opmerkingen

  1. Heel tof!! Ziet er echt prachtig uit den de kleur straalt gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was al fan van de strik, en in jurkvorm precies nog meer. Een clutch erbij en jij kan naar een trouwfeest. Verwonderlijk hoe iets als De Ronde zoveel stijl kan oproepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige versie. Die kleur is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gest(r)ikt en helemaal lente-proof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en die kleur is inderdaad de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een jurk en een serre! Total Love! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi, gekleed en ook niet over the top, perfect zo.

    BeantwoordenVerwijderen