Over bloemen en appels

(En eigenlijk ook over een licht escalerende naai- en stofkoopverslaving, maar dat verzwijgen we wijselijk.)

Een rokje dus. Met groene bloemen van Michael Miller, die met stip op één staat in mijn top van lievelingsstoffenontwerpers. Aangevuld met biais van De Stoffenkamer, met ruime voorsprong op nummer één in de top der matchende biaisvoorzieners. En gemaakt volgens de spelregels van het juni '10-rokje, dat uiteraard op één prijkt in de pikorde van best-passende-rokjes-modellen.


Drie topingrediënten samen in een zomers decor, dat kon niet fout gaan. Op één avond zat het hele boeltje in elkaar. Ik voegde er nog een snuifje nieuwigheid aan toe en haalde hier en hier de mosterd voor de zakjes. Waar bovendien perfect zelf geplukte appels in passen: een bonuspuntje.


Te combineren met blauw of wit bovenaan:


 En ook helemaal move-proof. Laat die zomer dus nog heeeel lang duren.



29 opmerkingen

  1. Supermooi! Echt helemaal m'n ding zo'n rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOIIIIIII! en het staat je wederom geweldig! ik wil ook zo een mooie dingen voor mezelf maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai zo schoon. Ik ga er ook nog eentje maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, die stof zit ik ook élke keer virtueel te bewonderen. Zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is helaas wel geen makkelijk stofje om te strijken, de vouwen blijven er hardnekkig in :-(

      Verwijderen
  5. Ok, ik moet hier dringend eens dat patroon versieren ;)
    Schoon rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop ook voor jou dat het nog lang zomer mag zijn ! Zo'n geweldige rokjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi rokje! Mooi met dat blauwe paspel. Gr. Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haaa! een heerlijk zomers rokje! tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi . En de tekening loopt door, indrukwekkend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awel Mademoiselle, ik hoop met U op nog vele dagen schommelweer. Zelfs al begaf de onze het onder een stapel tienergewicht...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die paspel onderaan :-) Té onthouden !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Héél mooi! Die rok staat je perfect! En wat een leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat zit er WEER boenk op!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig rokje! En hele leuke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen