Bloemen en zo

En hup, nog een rokje. Met een knipoog naar dit stofje dat ik eigenlijk te mooi vond om weg te geven :-). Het was nipt, maar op een kleine weggemoffelde centimeter na, pasten mijn patroondelen net op het restje stof. Netjes en volledig gevoerd deze keer en echt een handig dingske om te dragen. De inkruipwijze is iets anders dan normaal, het rokje gaat van boven naar onder in de plaats van omgekeerd. Geen rits dus, want ik trek het over mijn hoofd. Een klein beetje wurmen en het zit perfect, zonder rits die de boel ontsiert. Ongewoon, maar praktisch.






De rokjes - of toch de aanzet tot - komen trouwens zelfs uit zichzelf naar mij gewaaid. Bij Noëmie won ik deze superhandige smockband. Weg frustraties, welkom snel en makkelijk rokje.


Dat zal in een mum van tijd klaar zijn, ik denk zelfs dat de juiste stof kiezen langer zal duren:



Benieuwd of mijn give-away-win-geluk nog altijd geldig is. Dit is er eentje dat ik heel graag zou winnen (die kleur! dat model! die handige indeling!), in één woord: ideaal. Duimen dus :-)

1 opmerking