De appels van Eva

Al van in het prille begin kocht ik Zo Geknipt, maar op wat snuffelen en plannen na, bleef het boek eigenlijk onaangeroerd. Tot ik op zoek ging naar een geschikt housewarmingcadeau voor een koppel dat "liever niets wou hebben".

Niets geven, dat gaat niet voor mij. Dus werd het een praktisch cadeau: een ontbijtmandje. In een appelstofje van Bambiblauw dat ik kocht op Van Katoen en met gele polkadots binnenin. 

Aan het uiteinde geen kam snaps, wel een ouderwets stukje gele wol.



In het pakket stak ik naast een kaartje - met mademoiselleknipoog op de i  - ook een exclusief flesje Eva-bier, ideaal toch voor iemand die Eva heet? (Sorry voor de andere helft van het samenwoonduo, maar aan een San Miguel geraakte ik niet meer)

Het Eva-bier werd trouwens in november speciaal voor vrouwen gebrouwen, om het mannelijke trekje dat iedereen bij bier associeert, te helpen verdwijnen. Het is geen fruitbiertje geworden, wel een stevig bier met hoppige toets. Zelf ben ik absoluut geen bierdrinker, maar dit is toch eentje waarvan ik helemaal fan ben!

10 opmerkingen

  1. De San Miguel had ik je kunnen bezorgen, wordt hier gebrouwen. Origineel van je om dit cadeautje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze Eva zag dat het goed was! En dat bier, onwaarschijnlijk, dat moƩt ik in huis halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de broodmand staat te blinken in onze keuken, ze heeft haar dienst al bewezen!
    het biertje vind ik voorlopig nog te leuk om te openen,
    ik houd je op de hoogte! merci :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer af tot in de puntjes! Een hƩƩl leuk setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een ideaal housewarming cadeautje ! En mooi bovendien !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat bier kende ik nog niet en mijn dochter is een Eva... Wel nog een jonge Eva maar misschien kan ik het wel bewaren ;-)
    Leuk kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Effenaf schoon!!!! I love it...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!! Ik hou van persoonlijke cadeautjes!!!
    Nooit van gehoord Eva-bier!
    Fijne avond :-)

    BeantwoordenVerwijderen