VIER mee * the winner

Zo roze en mademoisellesachtig de tas is, zo mannelijk en ruw is het trekken van de winnaar. Geen random.org of een hoopje briefjes, maar wel een stevig dartsbord. Nadat ik de dubbele reacties filterde en een oogje dichtkneep voor een late deelname, plakte ik alle nummertjes dichtgevouwen aan het bord. Exact vijfenzestig stuks, waarvoor een hele dikke merci!

Pijl in de aanslag... (weliswaar in het roze, om de mademoisellesfactor hoog te houden)

 Linksboven raak!

En dat is...

... nummertje 38...


... hilde@home!




Dikke proficiat! Stuur je mij een mailtje op les_mademoiselles@hotmail.com? Dan mik ik de striktas met héél veel plezier in je brievenbus.

15 opmerkingen

  1. van harte! En wat een leuke manier van kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jos, hoe kom jij er altijd bij! De verkiezing is bijna even leuk als de wedstrijd zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Hilde. En wat een gave manier van de winnaar kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep

    ongelooflijk origineel ,
    proficiat aan de winnaar

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat een leuke manier van kiezen :) Proficiat Hilde!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's nogal eens een toffe manier om een winnaar te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw, dat moet een nieuwe trend worden die 'darts-random-winners'!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, en bedankt voor het oogje toeknijpen want dat was ik geloof ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepieeeeeeeeeeeee!!!! Wat ben ik een geluksvogel!!! Ben héél erg blij met deze tas!!! Alvast bedankt hé, ik weet al direct waarvoor ik ze zal gebruiken ;-)! En wat een originele manier om de winnaar te kiezen! Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen